Általános Szerződési Feltételek 

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a www.alphawing.hu webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

Megrendelésének jóváhagyásával és elküldésével, valamint annak az alphawing.hu Webáruház (továbbiakban alphawing.hu) által történő visszaigazolásával Ön, a 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet alapján az alphawing.hu vásárlója lesz. Az alphawing.hu üzemeltetője, mint Eladó, valamint Ön, mint Vevő között az alábbiakban részletezett feltételek alapján, távollévők közötti szerződés jön létre.

 

Az üzemeltető cégadatai és elérhetőségei az alábbiak:

Cégnév: JavaDotCom Kft

Székhely: 2225. Üllő, Kocsis Sándor utca 24

Adószám: 14870394-2-13

Cégjegyzékszám: 13 09 130780


Elektronikus elérhetőség: shop@alphawing.hu

Telefonos elérhetőség: 70-3897559

Kapcsolattartó neve: Trischler Tamás Róbert

Bejegyzés éve: 2008

Bankszámlaszám:  1202 2203-0118 8457-0010 0007  Raiffeisen Bank

Szerződés nyelve: magyar, amelyet az üzemeltető nem iktat

Kontonummer / Bank account IBAN: HU46120222030118845700100007 Raiffeisen Bank
SWIFT: UBRTHUHB

 

A szerződés tárgya

A szerződés tárgya a www.alphawing.hu internetes áruházban található mindazon árucikk, amire a Vevő vásárlási megrendelést rögzít. A Vevő az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó információs oldalakon találja meg.

A termékekről megjelenő képek általában a tényleges árut ábrázolják, amennyiben ettől jelentős eltérés van, az a kép mellett feltüntetésre kerül. A termékekhez kapcsolódó ismertető, leírás pontatlanságáért az adott termék beszállítója a felelős. A modellek és technikai paramétereik előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. A műszaki változás joga fenntartva.

A vételár mindig az adott termék mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza a 27% áfa-t is, viszont a házhozszállítás költségét nem tartalmazzák. A webáruházban feltüntetett árak visszavonásig vagy megváltoztatásig érvényesek. A feltüntetett árak forintban értendők, nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek.

A konkrét vevői megrendelés visszaigazolásán szereplő termék és szolgáltatás árak az Eladó részéről közvetlen árajánlati tételnek minősülnek, melyet a Vevő nem köteles elfogadni. Az Eladó közvetlen árajánlatára vonatkozóan a Vevő hallgatása az árajánlat elfogadásának minősül.

Az alphawing.hu rendszere által automatikusan kiküldött megrendelés visszaigazolása nem azonos az Eladó megrendelés visszaigazolásával, csupán a Vevő tájékoztatására szolgál, hogy az alphawing.hu rögzítette a megrendelést. Ez a tény a kiküldött üzenetben is feltüntetésre kerül.

A megrendelés rögzítésével a Vevő kijelenti, hogy a megrendelt termék paramétereit elfogadja és igényeinek mindenben eleget tevőnek ismeri el.

 

Regisztráció

A webáruházban történő vásárlás megkezdéséhez és lebonyolításához egyszeri regisztráció és bizonyos személyi adatok megadása szükséges. A Webáruházba történő regisztráció ingyenes, és nem jár semmilyen vásárlási kötelezettséggel, a megadott adatokat az alphawing.hu csak és kizárólag az online vásárlás lebonyolításához használja fel.

A sikeres regisztráció e-mailben visszaigazolásra kerül. A regisztrált felhasználó csak saját nevében vásárolhat, illetve járhat el. Gazdálkodó szervezet esetében a képviseletre jogosult, vagy arra felhatalmazott személy járhat el. A regisztrált felhasználó regisztrációját bármikor megszüntetheti.

A sikeres regisztráció után a Felhasználó a megadott jelszavával bármikor képes bejelentkezni a Webáruházba és ott Vevőként online módon vásárolni. A regisztráció, és ezzel a Vevő adatainak törlése bármely, jelen ÁSZF-ben feltüntetett elérhetőségen kérhető. Ilyen esetben az Eladó lehetőségeihez mérten haladéktalanul, de legkésőbb a hatályos jogszabályoknak megfelelő határidőn belül intézkedik az adatok törléséről.

A megrendelés menete

Webáruházunk fenntartja magának a jogot, hogy az üzletpolitikai szempontból kockázatosnak ítélt  megrendelések teljesítését / házhozszállítását megtagadja. Erről írásban tájékoztatja a Megrendelőt. 

A www.alphawing.hu internetes áruház termékeire rendelést leadni csak az áruház honlapján keresztül lehet a nap 24 órájában. Telefonon vagy e-mail-en rendelést felvenni nem tudunk!

Az alphawing.hu kifejezetten "online áruház", így a Vevő a megrendelését az online felületen adhatja le.

Az alphawing.hu webáruházban történt rendeléssel a Vevő kijelenti, hogy megismerte és elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket, az abban foglaltakat magára nézve kötelező érvényűnek ismeri el, valamint tisztában van a rendelés menetével, a termék jellemzőivel és árával.

A megrendelések feldolgozása folyamatosan, jellemzően munkanapokon 08:00 és 18:00 óra között történik. Megrendelés feladására a hét bármely napján van lehetőség. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Az alphawing.hu Webáruházban történő megrendelést az Eladó csak akkor tudja elfogadottnak tekinteni, ha a Vevő (megrendelő) az oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért az alphawing.hu Webáruház üzemeltetője felelősséget nem vállal.

A megrendelés bármilyen módosításához a Vevő kérje az Eladó segítségét, a jelen Szerződési Feltételekben megadott elérhetőségek bármelyikén.

Az Eladó a megrendelés visszaigazolásától számítva legkésőbb 24 órán belül megkezdi a megrendelés teljesítését, amennyiben a kiválasztott termék készleten van. A Vevő tudomásul veszi, hogy az Eladó a készletre vonatkozó információkat a beszállító partnerei által biztosított adatokra alapozva tünteti fel a Webáruházban, amelyekért nem vállal felelősséget.

A kiválasztott termék készlet hiánya esetén az Eladó értesíti a Vevőt a szállítás várható idejéről, melyet a Vevő visszaigazolással két munkanapon belül vagy elutasít (eláll a vételtől), vagy elfogad (megerősíti vételi szándékát). A Vevő részéről a visszaigazolás elmulasztása a megrendelés megerősítésének minősül.

Az Eladó hangsúlyozottan felhívja a Vevő figyelmét, hogy hibásan megadott kapcsolattartási vagy szállítási adatok esetén a megrendelés teljesítése nem lehetséges. A hibásan megadott adatokból eredő károkért az Eladó nem vállal felelősséget.

A megrendelésre vonatkozó e-mailen történő visszaigazolás az Üzemeltető és a felhasználó között létrejött szerződés tartalmát képezi, és annak e-mailen történő megküldése eleget tesz a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 3. § szerinti „írásbeli megerősítés” követelményének. Kérjük, hogy e dokumentumokat olvassa el, és őrizze meg.

Felhívjuk a figyelmet, hogy minden egyes véglegesített megrendelést a Webáruház rendszere külön megrendelésként kezel, így az egymás után közvetlenül, azonos vásárlónak és címre leadott megrendelések is külön csomagban kerülnek kiszállításra, amely esetben a szállítási díj is minden megrendelésnél külön felszámításra kerül. Ha már leadta megrendelését, de a csomagot újabb termékekkel bővíteni szeretné, úgy haladéktalanul lépjen kapcsolatba az Eladó bármely elérhetőségén, így – megrendelés státuszától függően, azaz a csomag futárszolgálatnak történő átadását megelőzően – még módosítható a megrendelés. 

 

Az Eladó a jelen ÁSZF-ben és a megrendelés visszaigazolásában szereplő feltételek szerint köteles az Ön által megrendelt termékeket a megrendelésben megjelölt szállítási címre eljuttatni.

A felhasználó köteles a terméket a megrendeléskor megadott címen átvenni, valamint a kiszállítással egyidejűleg, vagy azt megelőzően a termék vételárát és a feltüntetett járulékos költségeket (például szállítás, utánvét-kezelés díja) a jelen ÁSZF-ben szereplő feltételek szerint megfizetni.

A megrendelés akkor válik élővé, ha azt a rendszer e-mailben visszaigazolja. A megrendelés visszaigazolása 1 legfeljebb 2 munkanapon belül történik.

Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban. Az automatikus visszaigazolás hiányát a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége okozhatja.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag  átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Fizetési módok

Az alphawing.hu internetes áruházban rendelt termékek ellenértékének kiegyenlítésére a Vevő számára több lehetőség kínálkozik:

Készpénzes fizetés: A Vásárló az áru ellenértékét készpénzzel tudja kiegyenlíteni.

  • Házhozszállítás esetén a postásnak fizet a csomag átvételekor - utánvéttel történő fizetés. Az áru ellenértékéről szóló ÁFA-s számla a csomagban található, valamint a készpénz átadásáról a postástól elismervényt - nyugtát - kap. 

Banki átutalás: az áru ellenértékét a Vevő banki átutalással előre egyenlíti ki. 

  • Amennyiben Ön banki átutalással kíván fizetni, kérjük, várja meg visszaigazoló e-mailünket, mely tartalmazza a bankszámlaszámunkat, valamint a kézbesítés várható időpontját. Előfordulhat, hogy az Ön által rendelt termékek megrendelés alatt vannak, így a szállítási határidő meghosszabbodhat. A készleten lévő termékeket átutalással történő fizetés esetén az áru ellenértékének megérkezése napján (amennyiben a jóváírás 13:00 óráig megtörténik) indítjuk a csomagot, melyet a postás a következő munkanapon kézbesít Vásárlónknak. A 13:00 óra után beérkező ellenértékek esetén a szállítási határidő egy munkanappal meghosszabbodik.

PayPalaz áru ellenértékét PayPal-on, online azonnal kifizethed. 

  • PayPal-lal való fizetés legfőbb előnye, hogy a banki átutaláshoz hasonlóan történik, mégis azonnal aktív lesz a foglalásod, nem kell pár napot várnod azzal, hogy visszaigazoljuk a pénz beérkezését. A PayPal azonnal megterheli a bankkártyádat, ezért tudjuk fix és egyben fizetett foglalásnak tekinteni ezt a fizetési módot.

Előre utalással történő fizetés esetén visszaigazoló e-mailünket követően négy munkanapig tudjuk a terméket megrendelőink számára félretenni. Amennyiben az áru ellenértéke ezen idő alatt nem érkezik meg, a rendelést töröljük.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a postás előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Szállítás / átvétel díja, módja, határideje 

Részletekben csak akkor teljesítünk megrendelést, ha a részteljesítések értéke meghaladja az ingyenes szállítás értékhatárát.

A szállítási határidő tájékoztató jellegű, tőlünk független technikai vagy egyéb problémák / késedelmek esetén meghosszabbodhat.

 

10.000,- forint feletti rendelés esetén a szállítás díjmentes.

Házhozszállítás Magyarország területén 

  • várható szállítási határidőről a rendelés leadását követő egy munkanapon belül (amennyiben a kézbesítés nem a rendelés leadását követő munkanapon történik) írásban tájékoztatjuk..
  • Cégünk számára a minőségi termékek forgalmazásán és értékesítésén túl, kiemelkedően fontos az áru sértetlen és biztonságos célbajutása is. A megrendelt termékeket az eredeti csomagolásban szállítjuk. A küldemény értéke biztosított így a szállítás során - esetlegesen - bekövetkező sérülés esetén Önt semmilyen kár nem érheti. 

Csomagolási díjat nem számolunk fel.

 

Garancia

A ruházatokra átvételtől számított 6 hónapos garanciát biztosítunk. A garanciát érvényesíteni csak a vásárláskor kapott eredeti számlával vagy az email-ben küldött PDF formátumú számlával lehetséges.

A szavatossági/garanciális igény nem érvényesíthető:

- Ha nincs meg a nyugta vagy számla!!! 

- A nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra illetve sérülésekre

-  A méretváltoztatásokra

- A termék anyagából adódó egészségügyi hatásokra (pl. fémallergia)

- A különféle vegyszerek (kozmetikumok, tisztítószerek, stb.) által okozott károsodásokra, elszíneződésekre

- A használatból eredő kopásra illetve korrodálásra

A javítás céljából visszajuttatott terméket megvizsgáljuk, és javítását a lehető legrövidebb időn belül megkezdjük. Ezen javítások Vásárló részére természetesen díjmentesek. Amennyiben a termék vizsgálata során kiderül, hogy a hiba valamely olyan okból keletkezett, melyre a garanciális igény nem érvényesíthető (lásd fentebb), az esetleges javítási illetve szállítási költség a Vásárlót terheli. Ebben az esetben a javítás megkezdése előtt a Vásárlót a várható költségekről tájékoztatjuk. Amennyiben a Vásárló ebben az esetben nem kéri a javítás elvégzését, a terméket visszajuttatjuk a Vásárlóhoz. A garanciális ügyintézés további részleteire a PTK-ban, a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendeletben, illetve a 151/2003 (IX. 22.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók.

A meghibásodott terméket közvetlenül webáruházunk  címére küldheti vissza:2225 Üllő, Kocsis Sándor utca 24.

A szavatosságot/garanciát csak abban az esetben áll módunkban érvényesíteni, ha a terméket hiánytalanul, az eredeti tanúsítvánnyal és/vagy garancialevéllel együtt küldi vissza. Portósan küldött csomagokat nem vesz át az Eladó, azt minden esetben visszaküldi a  Vevőnek! 

A garanciális ügyintézéskor a termékről fotókat készítünk és jegyzőkönyvezzük az írásos garanciális igényt. Ez után a gyártó felé elküldjük a terméket és a garanciális reklamációt, a gyártó döntését a garancia érvényesítéséről módosítás nélkül továbbítjuk a vevő felé. Garanciális igény elutasítása után nem áll módunkban bármiféle egyéb kártérítés megfizetése vagy csere termék felajánlása.

A vevőnek a garanciális igényét írásban ( email vagy postai levél formában ) kell megtenni, enélkül nem fogadunk garanciális reklamációt. A garancia irányti igény leadása esetén az igényt csak úgy tudjuk elfogadni ha a vevő képekkel igazolja a garanciális igény alapját képező elváltozást. 
Amennyiben a garanciális igény benyújtása után a terméket használja és a hiba vagy sérülés ezáltal nagyobb lesz, a garanciális javítást nem vállaljuk. 

Elállás joga / Elállási jog gyakorlásának menete

A Távollévők között kötött szerződésről szóló 17/1999 (II.5) Kormányrendelet értelmében a Vásárlónak jogában áll 14 napon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállni, visszaküldeni a megrendelt terméket. A 14 napos határidő  attól a naptól kezdődik, amikor a Vásárló a csomagot átvette.

Elállás esetén az Eladó a vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríti. A vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli. A nem rendeltetésszerű használatból eredő esetleges kárunkat kénytelenek vagyunk a vásárlóra áthárítani.

Amennyiben a vevő az elállási jogával a megrendelés és a kiszállítás közöttid időpontban él, úgy a webáruház üzemeltetője, fenntartja a jogot, hogy a jövőben a vevőtől ne fogadjon további megrendelést és a vevő regisztrációját letiltott állapotba állítsa, ezzel a vevő a jövőben nem tud majd belépni a webshopba.  

Kivonat A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletből:

4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben - a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében.

Amennyiben elállási jogával kíván élni, azt írásban, levélben vagy e-mailben teheti meg, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára. Elállási jogát a termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül teheti meg az átvétel napjától számítva.

Postai levél útján történő elállásnál, a levél postára adásának dátumát vesszük figyelme a 14 munkanap beszámításakor. A levelet lehetőleg ajánlott levélként adja fel, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Elállás esetén a termék bontatlan vagy bontott állapotban érkezhet vissza a Webáruházhoz.

 

Utánvéttel visszaküldött terméket a Webáruház nem vesz át.  A Webáruház kizárólag sérülésmentes vagy a rendeltetésszerű használatot meg nem haladóan használt termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni.

A termék ellenértékét valamint a szállítási költséget legkésőbb a termék Eladóhoz való megérkezést követő 30 napon belül utalja vissza a vásárló által megadott bankszámlaszámra. A visszatérítés vonatkozik a termék, vásárló részére történő kiszállítási költségekre is, kivéve, ha az elállással érintett termékkel együtt más olyan termék is kiszállításra került, amely tekintetében a vásárló nem élt elállási jogával. Amennyiben az átutalásban valamely bank hibájából késedelem lépne fel, azért felelősséget nem vállalunk.  Az ellenérték visszajuttatása kizárólag átutalással történik. Az átutalás során felmerülő banki költséget a webáruház üzemeltetője fizeti. 

Amennyiben a vásárló nem a jelen ÁSZF és a jogszabályok szerint közli és gyakorolja elállási jogát úgy a Webáruház a vételárat nem téríti vissza.

 

Adatkezelés

A Vevő személyes adatainak felhasználása a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény (a továbbiakban: Adatvédelmi törvény) hatályos szabályozásának értelmében történik.

Eladó a Vevő adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Eladó az általa tárolt és őrzött adatokat az adatvédelmi törvénynek megfelelően tárolja és kezeli, harmadik személynek tovább semmilyen célból nem adja át, kivéve megrendelések teljesítéséhez szükséges adatszolgáltatást az alvállalkozók, illetve a szállítás teljesítéséhez elengedhetetlenül szükséges adatok átadását a szállítást teljesítő cég részére. Az alvállalkozók, illetve szállító cég a kapott adatokat az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának megfelelően kezeli, azokat harmadik személy részére nem adja át.

A Vevő hozzájárul, hogy a regisztrációkor, illetve a vásárláskor rögzítésre került adatokat az Eladó saját belső felhasználására, statisztikák készítése céljából elemezze. A személyes adatokhoz csak az arra feljogosított személyek férhetnek hozzá, szigorú hozzáférési szabályok alkalmazása mellett.

A Vevő tudomásul veszi, hogy az esetleges, törvény alapján kötelező adattovábbításokra rendkívüli esetekben sor kerülhet, azonban az adattovábbítás jogalapját minden egyes adat esetében az Eladó külön megvizsgálja, hogy megállapítsa, valóban fennáll-e az adattovábbítási kötelezettség. Az Eladó kijelenti, hogy a törvény által előírt együttműködési és adatszolgáltatási kötelezettségének minden esetben eleget tesz.

Felhívjuk a figyelmet, hogy a személyes adatok megadása a Webáruházban önkéntes, és az adatkezeléshez az adatok megadásával egyidejűleg a felhasználó hozzájárul.

A Vevő által megadott, és a Webáruház rendszerében regisztrált adatok a Vevő kezdeményezésére történő törlésig maradnak a rendszerben.

A Vevőnek joga van elérni, helyesbíteni illetve törölni bármely, vagy akár az összes általa megadott információt, vagy kérni az Eladót annak megtételére.

Az Eladó a személyes adatokra vonatkozó törlési kérelmeknek a lehetőségeihez mérten haladéktalanul, de legkésőbb a hatályos jogszabályoknak megfelelő határidő alatt eleget tesz.

Az Internet nyilvánosságának következtében az azon keresztül történő adat és információ átvitelből adódó kockázatok a Vevőt terhelik.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

 

Ügyfél-átvilágítási kötelezettség

Az Eladó a jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződés megkötése előtt, a mindenkori pénzmosás megelőzéséről szóló törvény rendelkezéseinek megfelelően ügyfél azonosítást végez. Ha a Vevő jogi személy vagy más szervezet, a Vevő képviseletében eljáró személy személyazonosságának megállapításán túlmenően a Társaság a jogi személy, illetőleg a más szervezet azonosítását is elvégzi.

A vonatkozó jogszabályi rendelkezések alapján az Eladó az alábbi esetekben köteles a Vevő átvilágítását elvégezni:

a) üzleti kapcsolat létesítése;

b) 3.600.000,- Ft-ot elérő vagy meghaladó összegű megrendelés teljesítése esetén, amely kiterjed azon korábbi megrendelésekre is, amelyekre vonatkozóan 1 éven belül a Megrendelő ugyanazon jogcímen arany termékre ad megbízást, ha ezek együttes értéke eléri a 3.600.000,- Ft-ot. Az átvilágítást azon megrendelés elfogadásakor kell végrehajtani, amellyel a megrendelések együttes értéke eléri a 3.600.000,- Ft-ot.

c) pénzmosásra vagy terrorizmus finanszírozására utaló adat, tény vagy körülmény felmerülése, ha az  pontban meghatározottak szerint átvilágításra még nem került sor;

d) ha a korábban rögzített ügyfél-azonosító adatok valódiságával vagy megfelelőségével kapcsolatban kétség merül fel.

Az Eladó az ügyfél átvilágítása során az alábbi okiratok bemutatását követelheti meg:

Természetes személy esetén

a) magyar állampolgár személyazonosság igazolására alkalmas hatósági igazolványa és lakcímet igazoló hatósági igazolványa,

b) külföldi természetes személy útlevele vagy személyi azonosító igazolványa, feltéve hogy az magyarországi tartózkodásra jogosít vagy tartózkodási jogot igazoló okmánya vagy tartózkodásra jogosító okmánya,

c) 14. életévét be nem töltött természetes személy személyi azonosítót igazoló hatósági igazolványa és lakcímet igazoló hatósági igazolványa vagy útlevele és lakcímet igazoló hatósági igazolványa.

Jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet esetén a nevében vagy megbízása alapján eljárni jogosult személy a) pontban megjelölt okiratának bemutatásán túl az azt igazoló – 30 napnál nem régebbi – okiratot, hogy

d) a belföldi gazdálkodó szervezetet a cégbíróság bejegyezte, vagy a gazdálkodó szervezet a bejegyzési kérelmét benyújtotta; egyéni vállalkozó esetében azt, hogy az egyéni vállalkozói igazolvány kiadása megtörtént, illetőleg az egyéni vállalkozói igazolvány kiadása iránti kérelmét az egyéni vállalkozó a körzetközponti jegyzőhöz benyújtotta,

e) belföldi jogi személy esetén, ha annak létrejöttéhez hatósági vagy bírósági nyilvántartásba vétel szükséges, a nyilvántartásba vétel megtörtént,

f) külföldi jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet esetén a saját országának joga szerinti bejegyzése vagy nyilvántartásba vétele megtörtént;

g) jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet cégbejegyzési, hatósági vagy bírósági nyilvántartásba vétel iránti kérelem cégbírósághoz, hatósághoz vagy bírósághoz történő benyújtását megelőzően a jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet társasági szerződését (alapító okiratát, alapszabályát). Az ügyfél a hatósági vagy bírósági nyilvántartásba vétel megtörténtét követő 30 napon belül köteles okirattal igazolni, hogy a cégbejegyzés vagy nyilvántartásba vétel megtörtént, valamint a szolgáltató köteles a cégjegyzékszámot vagy egyéb nyilvántartási számot rögzíteni.

A személyazonosság igazoló ellenőrzése érdekében az azonosítást végző köteles ellenőrizni a bemutatott azonosságot igazoló okirat érvényességét. Érvénytelen okirat esetében a hiányosság pótlásáig a megrendelés végrehajtását, vagy az üzleti kapcsolat létesítését a Szolgáltató köteles megtagadni.

Amennyiben a Vevő, a fentiek szerint rögzített adataiban változás áll be, úgy a Vevő a változásról – annak bekövetkezésétől számított 5 napon belül – köteles az Eladót értesíteni.

Nem kell az ügyfél-azonosítást elvégezni, ha azt a vonatkozó jogszabály alapján más azonosításra köteles szolgáltató már elvégezte, és annak eredményét az Eladó az irányadó jogszabályok és belső szabályzata alapján elfogadja.

 

Weboldallal kapcsolatos adatvédelmi nyilatkozat és adatkezelési szabályzat - tájékoztató

Cookie (süti) használatról:
A cookie-k („sütik”) olyan rövid szöveges fájlok, amelyeket a megtekintett honlapok helyeznek el a számítógép böngészőjében. A cookie-k nem csatlakoznak az Ön rendszeréhez, és nem károsítják az Ön fájljait. A cookie-k lehetnek „állandó” vagy „ideiglenes” cookie-k. Az állandó cookie-t a böngésző egy meghatározott időpontig tárolja, feltéve, hogy azt a felhasználó korábban nem törli, az ideiglenes cookie-t azonban a böngésző nem tárolja, az a böngésző bezárásával automatikusan törlődik. Annak érdekében, hogy weboldalunk a lehető leghatékonyabban működjön, mi is cookie-kathasználunk. A cookie-k által egy honlap felismeri a visszatérő felhasználókat, valamint lehetővé teszik számunkra, hogy adatokat gyűjtsünk felhasználóink viselkedéséről, például arról, hogy Ön melyik országban csatlakozott weboldalunkhoz, milyen böngésző szoftvert és operációs rendszert használ, mi az IP-címe, milyen oldalakat tekintett meg honlapunkon, mely funkciókat használta. Személyes azonosításra alkalmas adatokat nem gyűjtünk, kivéve, ha azokat Ön önként adja meg. Az adatokat honlapunk továbbfejlesztéséhez, látogatottságunk elemzéséhez, reklámstratégiánkhoz használjuk fel. Amennyiben a süti (cookie) elhelyezéséhez Ön nem járul hozzá, azt a saját böngészőjében elvégzett beállítások (tiltás, visszavonás) útján teheti meg. Ebben az esetben ez bizonyos szolgáltatások igénybevételét korlátozhatja vagy megakadályozhatja.

Hirdetésekkel kapcsolatos információk:
Külső szolgáltatók, amilyen a Google, cookie-k használatával jelenítenek meg hirdetéseket, a felhasználónak a webhelyet érintő korábbi látogatásai alapján. A Google által használt DART cookie lehetővé teszi, hogy a Google és partnerei a hirdetéseket az Ön webhelyén és az internet egyéb helyein végzett látogatásaik alapján jelenítsék meg a felhasználók számára. A felhasználók kikapcsolhatják a DART cookie használatát, ha felkeresik a hirdetésleiratkozási oldalt. (Arra is lehetőség van, hogy a külső szolgáltatók cookie-használatáról való leiratkozáshoz a felhasználókat a Network Advertising Initiative leiratkozási oldalára irányítja.) Ezen a webhelyen a Google szolgáltat fizetett hivatkozásokat, linkeket a weboldalra látogatóknak. A látogatók leiratkozhatnak a cookie-k némelyikéről (ha nem is mindegyikéről) a Network Advertising Initiative leiratkozási webhelyén: www.networkadvertising.org/managing.

Mi az a DoubleClick DART cookie?
A DoubleClick DART cookie-t a Google használja a partnereinek webhelyén megjelenő hirdetéseknél, például az AdSense hirdetéseket megjelenítő vagy a Google által jóváhagyott hirdetési hálózatokban részt vevő webhelyek hirdetéseinél. Ha a felhasználók ellátogatnak valamely partner webhelyére, és akár megtekintenek egy hirdetést, akár rá kattintnak egy hirdetésre, egy cookie kerülhet az adott végfelhasználó böngészőjébe. Az ilyen cookie-kból gyűjtött adatokat a rendszer arra használja fel, hogy segítse a megjelenítőket a hirdetések jobb kiszolgálásában és kezelésében webhelyeiken és az
interneten.

Más weboldalakra mutató linkek:
Ezen a webhelyen más weboldalakra mutató linkek és utalások találhatók. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy ezen weboldalunkhoz tartozó szervezetünk, társaságunk hatásköre nem terjed ki a más webhelyek által alkalmazott sütikre és követő technológiákra, és ez a szabályzat más webhelyekre nem vonatkozik.

Általános Információk:
Jelen weboldal, ahol ezt az adatvédelmi nyilatkozatot, szabályzatot, tájékoztatót olvassa a jelenlegi felhasználó, (továbbiakban: weboldalunk, weboldal) oldalain és aloldalain megjelenő adatok, információk, feltételek kizárólag tájékoztatási célt szolgálnak, azok teljességéért, pontosságáért felelősséget nem vállalunk. A weboldalunkon elhelyezett információkért, illetve a weboldalunkról elérhető további más tulajdonban lévő weboldalak információiért felelősséget nem vállalunk és nem ellenőrizzük a tartalmi helyességét, helyt-állóságát, illetve aktualitását. A weboldalunk megtekintésével, letöltésével a látogató elfogadja a weboldalunkon elhelyezett adatvédelmi nyilatkozat feltételeit, meghatározott pontjait. Amennyiben nem ért egyet feltételeinkkel a weboldalt hagyja el és ne látogassa. A Weboldalunk teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll. A weboldalunk előzetes írásbeli engedélye nélkül tilos a weboldalunkon található képi, illetve írásos tartalom egésze, vagy csak egy részének bármely formában történő
másolása, átruházása, terjesztése, reprodukció létrehozása. Ezenkívül a nyilvánosság számára elérhetővé tenni, nyomtatott formában tárolni, amennyiben a személyes használat mértékét meghaladja.
A weboldalunk, illetve annak tulajdonosa(i) olyan károkért nem tartozik, nem tartoznak felelősséggel, amelyek a weboldal használatával, hiányosságaival, hibáival, használhatatlanságával, rosszindulatú vírusok, tartalmak, adatátviteli hibáiból adódnak. Továbbá harmadik személy által publikált, információk, fájlok, irományok, nyomtatott anyagok, amelyek a weboldalunkkal kapcsolatban hozhatóak. A weboldalunkhoz, -ra, illetve a weboldal kapcsolati elérhetőségeire eljuttatott személyes adatokat csak kapcsolattartás céljából használjuk fel. Továbbá az Ön által engedélyezett weboldalunkon feltüntetett 3. személy részére juttatjuk el az ide látogató kérésére. Az adatvédelmi irányelvek felelőse a weboldal domain címének igénylője. A weboldalunkra látogató felhasználó, elfogadja, hogy a weboldalon feltüntetett partnerek, linkek tulajdonosai felhasználhatják a személyes adatait üzletszerzés céljából. További tájékoztatás: Ip címét, és internetes elérhetőségeit a weboldalunk látogatása alkalmával a böngészőn keresztül tárolhatja a szerver kiszolgáló információ technológiai rendszere, különböző forgalmi, látogatottsági statisztikák készítése, rosszindulatú vírusok, tartalmak, támadások beazonosítása végett és az adatok feldolgozása céljából az adatfeldolgozó információ technológiai rendszer, vagy személy részére átadja.

Kapcsolatfelvétel:
Ha Önnek bármilyen kérdése, megjegyzése vagy aggodalma van ezzel a cookie / süti használati, adatvédelmi szabályzattal vagy a webhely adatgyűjtési eljárásaival kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a honlapunkon található elérhetőségeink egyikén, illetve az esetlegesen megtalálható kapcsolati űrlapjainkon.

Szavatosság

Szavatossági igény benyújtására a Ptk. ide vonatkozó szabályai, valamint a    49/2003 (VII.30) GKM rendelet 'a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről' útmutatásai az irányadók. 

A visszaküldött terméket  - a visszaküldés költségei a Vásárlót terhelik - megvizsgáljuk, annak érdekében, hogy bizonyított legyen a tény, a terméket semmilyen külső  - hő, olló, vegyi vagy esetleg túlzott fizikai, - hatás nem érte. Amennyiben a termékben bekövetkezett minőségromlás gyártási hiba következménye, a hibát javítással vagy cserével kiküszöböljük, a törvényben előírt 14 napos határidőn belül. Amennyiben sem javításra, sem cserére nincs lehetőség, a jogosult kérhet árleszállítást vagy elállhat a szerződéstől.

A szavatossági igény benyújtása mindig írásban történik, Ügyfélszolgálatunk által elektronikus úton megküldött nyomtatvány kitöltésével és aláírásával. Ennek hiányában a probléma kezelésére nincs lehetőség, mivel a nyomtatvány kitöltésére és aláírására törvényi kötelezettség áll fenn.

Szavatossági igény érvényesítésekor az esetleges csere alkalmával az eredetileg megvásárolttermékkel egyező terméket áll módunkban küldeni.

     

A felelősség korlátozása

  • A www.alphawing.hu webáruházban való vásárlás feltételezi a Vevő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.
  • Az Eladó semmilyen módon nem felelős az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat elveszéséért, Internet hálózatban bekövetkező bármely működési hiba, meghibásodás a vételi eszközökben, bármely szoftver nem megfelelő működése, bármely programhiba, technikai hiba bekövetkezéséért.

Vitás esetekben 

Magyar Online Vitarendezési Kapcsolattartó Pont

 

E-mail: onlinevita@bkik.hu

Telefon: +36-1-488-2033                                                        

Online vitarendezési platform elérhetősége: http://ec.europa.eu/odr

A Budapesti Békéltető Testület székhelye:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

Product added to wishlist
Product added to compare.

Az oldalon a böngészési eseményeket egy úgynevezett Cookie-ban tároljuk el. Erre csak addig van szükségünk, míg az oldalon böngészel, utána töröljük az adatokat. Kérlek ezt fogadd el.